Hoe foutcode 4 in een Gmail-account in eenvoudige stappen te repareren?
Gmail is een mailing-app die is geïnspireerd op de onberispelijke technologie die speciaal is ontworpen om de mailingervaring soepel en gebruiksvriendelijk te maken. Het lijdt geen twijfel dat deze specifieke website tot de topapplicaties behoort, maar dit betekent niet dat deze nooit zal worden onderbroken of dat deze geen storing zal vertonen. De specifieke applicatie blijft zo nu en dan obstakels of fouten krijgen. De meest voorkomende fout is de fout die zegt dat het e-mailaccount tijdelijk niet beschikbaar is of dat foutcode 4 op uw scherm wordt weergegeven. In deze blog gaan we vooruit om de oplossing voor hetzelfde te bespreken en u kunt ook Contacten Gmail Belgie benaderen om dergelijke problemen met uw e-mail op te lossen.
Stappen om foutcode 4 in hetzelfde e-mailaccount te herstellen, worden hieronder vermeld: -
- Allereerst dient u de webbrowser die u gebruikt te controleren en deze bij te werken als de laatste versie aanwezig is of als deze u vraagt om bij te werken.
- Zorg er vervolgens voor dat u het cachegeheugen en de cookies in uw webbrowser wist om een vlotte werking van de e-mail te garanderen.
- U moet alle add-ons, scripts en extensies van uw webbrowser uitschakelen, zodat ze de app niet kunnen stoppen met werken.
- Probeer ten slotte het apparaat dat u gebruikt om in te loggen op de account te wijzigen of gebruik hiervoor een andere webbrowser.
Comments
Post a Comment